EIB SA jest brokerem ubezpieczeniowym i od 27 lat doradcą największych przedsiębiorstw, podmiotów leczniczych i samorządów.
Energo-Inwest-Broker SA od lat zwyczajowo posługiwało się krótszą nazwą, jednak dopiero w 2021 dokonano oficjalnych zmian w Sądzie. Z tej okazji odświeżono również kolory i logo.
Wspólnie postanowiliśmy przygotować krótkie promo, które w radosny i luźny sposób zakomunikuje tę metamorfozę.
Założenia projektu
Atrakcyjna i nowoczesna komunikacja skróconej nazwy oraz odświeżonego logo w social mediach.
Moja rola
Design: W projekcie postawiłam na proste, zaokrąglone elementy. Podkreślają one luźny i pozytywny komunikat zmiany. Do tego przygotowałam odświeżoną, radosną paletkę kolorów. Zbudowałam ją na podstawie wiodących kolorów EIB – granatowego, bieli i czerwieni. Dobrałam zaokrąglony font, który idealnie komponował się z pozostałymi elementami.
Animacja: W animacji najważniejsze było podkreślenie prostej formy. Uwagę skupiłam na tym, aby metamorfoza z długiej do krótkiej nazwy była płynna i czytelna. To ważne ze względu na to, że nie wszyscy wiedzieli skąd wynikał skrót EIB SA. Delikatne przejście do nowego logo podkreśliło odświeżenie całej marki.

Efekt: Opinia pani Marii mówi sama za siebie 😉
Animacja…. fantastyczna!! Bardzo Pani dziękuję. Oceny moich współpracowników: inna, fajna, nieubezpieczeniowa, lekka, świeża! Jest dokładnie to czego tak bardzo chciałam, odejścia od konwencji i sztywności.